Dziękujemy za odwiedziny

Aby wylogować się i zakończyć sesję, kliknij "OK"


Najczęściej zadawane pytania

Masz pytania. Mamy odpowiedzi. (FAQ dla zespołu lecznicy)

Tutaj znajduje się baza najcześciej zadawanych pytań przez klientów stosujących karmy dla zwierząt Hill's™. Zanjdziesz tutaj informacje o firmie i produktach oraz porady dotyczące przechowywania i zakupów. Przejrzyj poniższą listę i skontaktuj się z nami, jeśli nadal masz pytania.

FAQ dla zespołu lecznicy

Jak odczytać kod daty "najlepiej zużyć przed"?

Nasze produktu najlepiej zużyć przed podaną datą. Po zalecanym miesiącu i roku dla "zużyć do", znajduje się ciąg liter i cyfr. Oznaczają one fabrykę, gdzie produkt powstał, datę produkcji, zmianę, linię i godzinę produkcji. Po tym następuje czterocyfrowy kod produktu.

Jaki jest okres przechowywania produktów Hill's™?

Gwarantujemy, że nasze karmy dla zwierząt zachowają świeżość do daty "zużyć przed" (koniec miesiąca) podanego na opakowaniu.

Jak należy przechowywać produkty Hill's™?

Karmę należy przechowywać w chłodnym i suchym miejscu. Temperatura nie powinna być niższa niż 10 ani wyższa niż 37,8 stopni Celsjusza. Suche produkty należy przechowywać w oryginalnej torbie. Po otwarciu puszki z produktem należy ją zakryć i można ją przechowywać w lodówce przez okres maksymalnie siedmiu dni.

  • Karmę Hill's™ Prescription Diet™ Canine/Feline a/d™ należy zakryć i przechowywać w lodówce nie dłużej niż 36 godzin
  • Karmę Hill's™ Prescription Diet™ Canine n/d™ należy zakryć i przechowywać w lodówce nie dłużej niż dwa dni
  • Karmę Hill's™ Prescription Diet™ Canine j/d™ należy zakryć i przechowywać w lodówce nie dłużej niż pięć dni
Jaką dzienną porcję pokarmu podawać swojemu Pupilowi?

Wskazówki dotyczące żywienia powinny być traktowane wyłącznie jako punkt wyjścia. Ilość karmy należy dostosować do indywidualnych potrzeb zwierzęcia. Aby uzyskać więcej informacji o tym, ile karmy dawać zwierzęciu, wybierz produkt i zapoznaj się z naszymi internetowymi materiałami pomocniczymi dotyczącymi produktów.

Które karmy Hill's™ Prescription Diet™ można stosować w połączeniu ze smakołykami Prescription Diet™?

Skonsultuj się Doradcą Klienta Hill’s, bądź skontaktuj się z Działem usług konsultacji weterynaryjnej Hill’s pod nr 01923 814444, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Jeśli zwierzę jest karmione produktem Hill's™ Prescription Diet™, jakie smakołyki może otrzymywać?

Skonsultuj się Doradcą Klienta Hill’s, bądź skontaktuj się z Działem usług konsultacji weterynaryjnej Hill’s pod nr 01923 814444, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Ile kalorii zawiera jeden smakołyk Prescription Diet™?

Jeden smakołyk zawiera 13 kalorii. Smakołyki Prescription Diet™ Hypoallergenic Treats dla psów zawierają 17 kcal/smakołyk, a dla kotów 2 kcal/smakołyk.

Jestem zainteresowany pracą w Hill's™. Gdzie przesłać CV?

Skontaktuj się nami przez formularz kontaktowy. Twoi klienci mogą skorzystać z pomocy dla klientów na temat produktów Hill's™ pod nr 0800 282438 od 9:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

Czy Dział Usług Konsultacji Weterynaryjnej jest dostępny dla klientów?

Skontaktuj się nami przez weterynarii i personelu. Twoi klienci mogą skorzystać z pomocy dla klientów na temat produktów Hill's™ pod nr 0800 282438 od 9:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku.

Jak pracownicy naszej kliniki mogą skonsultować się w sprawie leczonego przypadku z lekarzem weterynarii?

Hill’s™ oferuje usługę BEZPŁATNEJ konsultacji weterynaryjnej pod numerem 01923 814444.

Jak zamówić nowy katalog lub inne materiały dotyczące waszych produktów?

Skontaktuj się z przedstawicielem Hill's

Pytania najczęściej kierowane do Działu Usług Konsultacji Weterynaryjnej

Jak skontaktować się z Uniwersytetem stanu Minnesota, aby sprawdzić status analizy kamieni moczowych?

Witryna Urolith Center w Minnesocie ma adres www.urolithcenter.org a numer telefonu to +1 612-625-4221; zanim możliwe będzie używanie witryny do sprawdzania statusu analizy kamieni moczowych, konieczne jest skonfigurowanie internetowego konta.

Gdzie mogę znaleść tabalę żywieniową z dawkami niezbędnymi do redukcji wagi?

Internetowe narzędzie o nazwie "Protokół zdrowej wagi" może Ci pomóc w obliczeniu poprawnej wagi docelowej zwierzęcia otyłego lub z nadwagą, co z kolei podpowie Ci dopasować odpowiednią ilość podawanej karmy podczas okresu odhcudzania.

Dlaczego Hill’s™ nie oferuje małych torebek z próbkami karm dla zwierząt Prescription Diet™?

Ponieważ wszystkie karmy Hill’s™ są objęte 100% gwarancją zwrotu pieniędzy, możesz użyć dowolnego rozmiaru torby z karmą w roli próbki i zwrócić ją bezpłatnie do Hill’s™ (nie ponosząc kosztów), jeśli klient ją zwróci.

Jak uzyskać zwrot kosztów za kupony?

Na każdym kuponie powinien być wydrukowany adres informujący o tym, gdzie przesłać kupon w celu uzyskania zwrotu. Przesyłając kupony najlepiej podawać pełne dane kontaktowe swojej kliniki, wraz z jej nazwą, adresem i numerem telefonu, na wypadek gdyby były jakieś pytania.

Gdzie mogę oddać kamień moczowy do analizy?

Minnesota Urolith Center zapewnia bezpłatną analizę kamieni moczowych. Aby przesłać próbkę, wejdź na stronę www.urolithcenter.org .Tam znajdują się szczegółowe instrukcje opisujące procedurę krok po kroku here

Gdzie znajdę najnowszą wersję Klucza do żywienia Hill's?

Skorzystaj z internetowego Hill’s™ klucza do żywienia aby uzyskać najnowsze informacje o naszych produktach.

Jak uzyskać dostęp do narzędzia - Protokół zdrowej wagi Hill’s™?

Narzędzie zwane "Protokołem zdrowej wagi" znajduje się tutaj: www.HillsQuickReco.com/HWP. Jeśli poruszasz się po tej stronie korzystając z urządzenia mobilnego, możesz również pobrać aplikację i użyć jej do obliczania idealnej wagi zwierząt.

Zapomniałem hasła do Protokołu zdrowej wagi, co zrobić?

Hasło do Protokołu zdrowej wagi jest takie same, jak hasło do witryny www.HillsVet.co.uk password; możesz zresetować hasło tutaj here