Najczęściej zadawane pytania
Masz pytania. Mamy odpowiedzi. (FAQ dla zespołu lecznicy)
Tutaj znajduje się baza najcześciej zadawanych pytań przez klientów stosujących karmy dla zwierząt Hill's™. Zanjdziesz tutaj informacje o firmie i produktach oraz porady dotyczące przechowywania i zakupów. Przejrzyj poniższą listę i skontaktuj się z nami, jeśli nadal masz pytania.
FAQ dla zespołu lecznicy
-
FAQ dla zespołu lecznicy
-
Jak odczytać kod daty "najlepiej zużyć przed"?
-
Jaki jest okres przechowywania produktów Hill's™?
-
Jak należy przechowywać produkty Hill's™?
Karmę należy przechowywać w chłodnym i suchym miejscu. Temperatura nie powinna być niższa niż 10 ani wyższa niż 37,8 stopni Celsjusza. Suche produkty należy przechowywać w oryginalnej torbie. Po otwarciu puszki z produktem należy ją zakryć i można ją przechowywać w lodówce przez okres maksymalnie siedmiu dni.
- Karmę Hill's™ Prescription Diet™ Canine/Feline a/d™ należy zakryć i przechowywać w lodówce nie dłużej niż 36 godzin
- Karmę Hill's™ Prescription Diet™ Canine n/d™ należy zakryć i przechowywać w lodówce nie dłużej niż dwa dni
- Karmę Hill's™ Prescription Diet™ Canine j/d™ należy zakryć i przechowywać w lodówce nie dłużej niż pięć dni
-
Jaką dzienną porcję pokarmu podawać swojemu Pupilowi?
Wskazówki dotyczące żywienia powinny być traktowane wyłącznie jako punkt wyjścia. Ilość karmy należy dostosować do indywidualnych potrzeb zwierzęcia. Aby uzyskać więcej informacji o tym, ile karmy dawać zwierzęciu, wybierz produkt i zapoznaj się z naszymi internetowymi materiałami pomocniczymi dotyczącymi produktów.
-
Które karmy Hill's™ Prescription Diet™ można stosować w połączeniu ze smakołykami Prescription Diet™?
-
Jeśli zwierzę jest karmione produktem Hill's™ Prescription Diet™, jakie smakołyki może otrzymywać?
-
Ile kalorii zawiera jeden smakołyk Prescription Diet™?
-
Jestem zainteresowany pracą w Hill's™. Gdzie przesłać CV?
-
Czy Dział Usług Konsultacji Weterynaryjnej jest dostępny dla klientów?
-
Jak pracownicy naszej kliniki mogą skonsultować się w sprawie leczonego przypadku z lekarzem weterynarii?
-
Jak zamówić nowy katalog lub inne materiały dotyczące waszych produktów?
-
-
Pytania najczęściej kierowane do Działu Usług Konsultacji Weterynaryjnej
-
Jak skontaktować się z Uniwersytetem stanu Minnesota, aby sprawdzić status analizy kamieni moczowych?
Witryna Urolith Center w Minnesocie ma adres www.urolithcenter.org a numer telefonu to +1 612-625-4221; zanim możliwe będzie używanie witryny do sprawdzania statusu analizy kamieni moczowych, konieczne jest skonfigurowanie internetowego konta.
-
Gdzie mogę znaleść tabalę żywieniową z dawkami niezbędnymi do redukcji wagi?
-
Dlaczego Hill’s™ nie oferuje małych torebek z próbkami karm dla zwierząt Prescription Diet™?
-
Jak uzyskać zwrot kosztów za kupony?
-
Gdzie mogę oddać kamień moczowy do analizy?
Minnesota Urolith Center zapewnia bezpłatną analizę kamieni moczowych. Aby przesłać próbkę, wejdź na stronę www.urolithcenter.org .Tam znajdują się szczegółowe instrukcje opisujące procedurę krok po kroku here
-
Gdzie znajdę najnowszą wersję Klucza do żywienia Hill's?
Skorzystaj z internetowego Hill’s™ klucza do żywienia aby uzyskać najnowsze informacje o naszych produktach.
-
Jak uzyskać dostęp do narzędzia - Protokół zdrowej wagi Hill’s™?
Narzędzie zwane "Protokołem zdrowej wagi" znajduje się tutaj: www.HillsQuickReco.com/HWP. Jeśli poruszasz się po tej stronie korzystając z urządzenia mobilnego, możesz również pobrać aplikację i użyć jej do obliczania idealnej wagi zwierząt.
-
Zapomniałem hasła do Protokołu zdrowej wagi, co zrobić?
Hasło do Protokołu zdrowej wagi jest takie same, jak hasło do witryny www.HillsVet.co.uk password; możesz zresetować hasło tutaj here
-